«Els cítrics. Un viatge a través de la història i de l’art”.

Molt prompte arribarà a les llibreries «Els cítrics. Un viatge a través de la història i de l’art”. Un llibre escrit per Salvador Zaragoza, editat per Todolí Citrus Fundació i publicat per l’editorial La Fábrica.

Esta publicació realitza un recorregut a través de la relació històrica entre els cítrics i les diferents cultures humanes, plasmant la fascinació que els cítrics han generat, tant des del punt de vista agronòmic, medicinal, gastronòmic o artístic. Inclou nombroses anècdotes que ens mostren l’evolució del pensament humà i del coneixement agronòmic. Un llibre accessible i atractiu, tant per a entesos en la matèria com per a persones curioses que desitgen conéixer com els cítrics ens han acompanyat en el viatge cap a la modernitat.

Així, el llibre conté una inserció dedicada a la representació dels cítrics en l’art dels últims 800 anys. L’historiador i comissari Vicente Todolí, fundador de Todolí Citrus Fundació, ha seleccionat prop de 50 obres per a esta publicació, incloent-hi el treball d’alguns dels artistes més representatius de cada època. Esta secció és un homenatge a l’atracció que els artistes han manifestat pels cítrics, la qual ha contribuït a convertir-los en objectes d’admiració i col·leccionisme.

L’autor, Salvador Zaragoza, ha sigut durant 40 anys investigador en l’Institut Valencià d’Investigacions Agràries, i director durant més de 15 anys del seu Departament de Citricultura.

Autor: Salvador Zaragoza Adriaensens
Edició: Todolí Citrus Fundació
Realització: Editorial La Fábrica
Disseny: Studio Fernando Gutiérrez
Tamany: 30 x 23 x 4,5 cm – aprox 400 pg.
Característiques: Tapa dura, impressió alta qualitat
PVP: 59€

La prevenda ja està disponible. Per a més informació podeu contactar amb nosaltres en info@todolicitrus.org

clear