Termes i Condicions

Benvingut a Todoli Citrus Fundació. Aquests Termes i Condicions descriuen les regles i regulacions per a l’ús del lloc web www.todolicitrusfundacio.org. Al. En accedir a aquest lloc web, assumim que acceptes aquests termes i condicions íntegrament. No continues usant el lloc web www.todolicitrusfundacio.org si no acceptes tots els Termes i Condicions establits en aquesta pàgina. La següent terminologia s’aplica a aquests Termes i Condicions, Declaració de Privacitat i Avís legal i qualsevol o tots els Acords: Client, Vosté i El seu es refereixen a vosté, la persona que accedeix a aquest lloc web i accepta aquests Termes i Condicions. La Companyia, Nosaltres mateixos, Nosaltres i Nostre, es refereix a nosaltres, propietaris i gestors del lloc web www.todolicitrusfundacio.org. Part, Parts o Nosaltres, es refereix en conjunt al Client i a nosaltres mateixos, o al Client o a nosaltres mateixos.

Tots els termes es refereixen a l’oferta, acceptació i consideració del pagament necessari per a efectuar el procés de la nostra assistència al Client de la manera més adequada, ja siga mitjançant reunions formals d’una duració fixa, o per qualsevol altre mitjà, amb el propòsit exprés de conéixer les necessitats del Client respecte a la provisió dels serveis/productes declarats de la Companyia, d’acord amb i subjecte a la llei vigent. Qualsevol ús de la terminologia anterior o altres paraules en singular, plural, majúscules i/o, ell/ella o ells, es consideren intercanviables i, per tant, es refereixen al mateix.

Tots els Termes i Condicions es refereixen a l’oferta, acceptació i consideració del pagament necessari pels productes oferits en la nostra web de la manera més adequada. Qualsevol ús de la terminologia anterior o altres paraules en singular, plural, majúscules i/o, ell/ella o ells, es consideren intercanviables i, per tant, es refereixen al mateix.

Llicència

Llevat que s’indique el contrari, els drets de propietat intel·lectual de tot el
material publicat en aquesta web és propietat de Todolí Citrus Fundació i/o les seues
licenciataris.

Polítiques d’enviament i devolució

Els preus de la pàgina web inclouen Impost al Valor Afegit (IVA), però exclouen les despeses d’enviament i impostos relacionats a l’enviament en cas d’aplicar, que s’afegiran a l’import total degut.

Els preus poden canviar en qualsevol moment, però els possibles canvis no afectaran les comandes respecte als que ja li hàgem enviat una Confirmació de Comanda.

Una vegada que haja seleccionat tots els articles que desitja comprar, aquests s’hauran afegit a la seua cistella i el pas següent serà tramitar la comanda i efectuar el pagament. Per a això, haurà de seguir els passos del procés de compra, emplenant o comprovant la informació que en cada pas se li sol·licita.

Quant tardarà a arribar la meua comanda?

El termini de lliurament de les comandes és variable, depenent de temporada i/o disponibilitat. Una vegada realitzat la comanda, no està permés fer cap canvi en l’adreça d’enviament, llevat que el client córrega amb les despeses i siga expressament acceptat per les parts.

Quin és el cost de l’enviament?

Les despeses d’enviament no es troben inclosos en el preu dels articles. Aquests apareixeran desglossats en el resum de la compra. Les despeses es calcularan en funció del destí i per tant seran:

Queda estipulat un cost de despeses d’enviament per a Espanya (excepte Canàries i Balears) de 6,95€

Puc sol·licitar l’enviament d’una comanda fora d’Espanya?

Sí, posant-se en contacte a través d’info@todolicitrus.org

Què faig si la meua comanda no arriba?

Si transcorregut un termini de 10 dies laborables des de la confirmació de la teua comanda no l’has rebut, posa’t en contacte amb nosaltres a través del correu info@todolicitrus.org

S’admeten canvis i/o devolucions?

No s’admeten canvis. Les devolucions de diners s’acceptaran només a casa que el/els productes no arriben en l’estat adequat. En aqueix cas es valorarà una devolució completa o parcial de la quantia abonada. Pot sol·licitar-ho a través del correu info@todolicitrus.org

Dret a modificar aquestes condicions

Ens reservem la facultat de modificar els Termes i Condicions. Li mantindrem informat dels canvis substancials realitzats en aquests. Les modificacions introduïdes no tindran caràcter retroactiu i, excepte possibles excepcions segons el cas concret, seran aplicable el mateix dia de la seua publicació en aquest lloc web.

clear
Carrito